În prezent, suntem de recrutare pentru hoteluri în și în jurul Amsterdam - Se APLICA si te vom suna înapoi.
Munca este în așteptare pentru tine!

Locuri de munca descrieri

Un steward bucătărie funcționează ca un fel de persoană de sprijin. El de obicei, nu este implicat în pregătirea reală a produselor alimentare, dar păstrează lucrurile curat și organizat astfel încât bucătaria și asistenții de pregatire alimente pot munci în mod eficient. 

Păstrarea lucrurilor curate este, de obicei, cea mai mare parte din munca unui administrator de bucatarie. La nivelul cel mai de bază, aceasta implică spalat vase si tacamuri de curățat, deși acesta include, de obicei, de asemenea, curățarea spațiilor de lucru și spălatul podelelor, după caz​​. El sau ea va lucra, de obicei, cu bucătari și alți membri ai personalului de bucătărie pentru a vă asigura că toate instrumentele și ustensilele necesare pentru o masă sau de gătit specific sarcinei sunt spălate și gata de plecare. 

Înainte de a începe pregătirile pentru fiecare masă, administratorul bucătărie inspectează frecvent spații, și aparate, cum ar fi frigidere și congelatoare. El sau ea se asigura că toate echipamentele necesare sunt depozitate în mod corespunzător și ușor accesibile pentru echipajul de bucatarie. Dacă una dintre stațiile necesita tacâmuri sau instrumente suplimentare, administratorul este de așteptat în mod normal să aibă acestea curate și gata de utilizare. 

La sfârșitul zilei, administratorul va ajuta de obicei sa aseze totul in ordine. Acest lucru implică de multe ori igienizarea spațiilor de lucru, curățarea pardoselilor, și sigilarea ingredientelor nefolosite. În multe privințe, el sau ea este responsabil de "închidere" în bucătărie și asigurându-vă că totul este în ordine, fie pentru a doua zi sau a echipajului următor. 

În cazul în care stabilirea de alimentatie are zone separate de depozitare din bucătărie, administratorul este, în general responsabile cu întreținerea lor, de asemenea. Aceasta include de multe ori walk-in congelatoare si frigidere, oficii, și camere de stoc. În plus față de întreținere de zi cu zi, administratorul este de multe ori necesar pentru a programa și de a efectua curățarea în profunzime a acestor zone, săptămânal sau lunar. 

Stewarzi, la fel ca majoritatea personalului din bucatarie, locul de muncă în ceea ce este cunoscut sub numele de "schimburi". Schimbările încep cu câteva ore înainte de o pregatire de masă și se încheie la mai multe ore după aceea. 

Deși activitatea nu este de obicei foarte grea, poate fi solicitanta fizic. Succesul la locul de muncă necesită adesea o mulțime de rezistență, precum și capacitatea de a sta pe perioade lungi de timp. În cele mai multe cazuri, munca este rapid-paced și forței de muncă intensivă. Administratorii trebuie să aibă bune abilități de comunicare, astfel încât acestea să poată interacționa cu și să primească instrucțiuni de la bucătari și altele.

Galerie

click pentru a mari

 

Intrebari frecvente:

Cum pot obtine un loc de munca in strainatate, in domeniul hotelier?
Zoltan, Timişoara
Cum este sistemul de salarizare în hoteluri?
Bogdan, Braşov
Munca in hoteluri este grea?
Aurita, Iaşi
Cine supraveghează cursul activității mele?
Daniela, Cluj-Napoca
Vezi toate intrebarile